[Brmlab] brmlab stickers

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 20 02:30:53 CEST 2010

  Ahoj!

On Mon, Sep 20, 2010 at 01:21:49AM +0200, Jan Svec wrote:

> Imho kontakt byt musi, ale web by stacil.
> A kdyz jsme u kontaktnich informaci, dovolil bych si lehkou kritiku
> - ty tri ruzne rezy pisma najednou pusobi trochu "amateurish",
> navrhoval bych (alespon vyzkouset) dat dolu misto web/irc/mail pouze
> web, ale pismem, kterym je vyvedeny brmlab (pripadne tim druhym),
> tucne a roztahnout na celou sirku loga.

  Nevim, ja bych tam asi vazne nenechaval zadny kontakt, vygooglitelni
jsme trivialne.

> Ja to taky nechapu, k cemu budou samolepky pouze s konektory? Jako
> soucast loga to chapu, samostatne moc ne...

  No je to dobra otazka, ja k tomu jsem taky trochu skepticky, chido
rikala, ze by se to lidem mohlo libit k pouziti jednoduse jako dekoracni
prvek. Pokud si to nikdo nikam lepit nechce, asi vazne nema cenu to
tisknout (nebo vytisknout nekde zvlast na jeden list).