[Brmlab] Robotour 2010

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 20 00:46:20 CEST 2010

On Sun, Sep 19, 2010 at 11:43:03PM +0200, Michal Tuláček wrote:
> opravdu pouzivali kameru (my jen logovali pro studium za dlouhych
> zimnich vceru) apod.

Asi jsme toho moc uzitecneho nezalogovali, ale logovat muzeme i pozdeji.
:) Napsal jsem pres obed jednoduchy programek, ktery detekuje necestu
ve ctverecku pixelu pred robotem, trochu vlevo a trochu vpravo od nej,
bohuzel uz odpoledne nebyl cas na jeho zaintegrovani do zbytku ridiciho
software. Na testovacich zaberech detekoval velmi spolehlive, za coz
patri obdiv Archimedovi, jehoz YUYV formulku z wiki jsem proste pouzil.