[Brmlab] brmlab stickers

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 20 00:33:51 CEST 2010

On Mon, Sep 20, 2010 at 12:12:20AM +0200, Pavol Rusnak wrote:
> [...]

O tom jsem s chido mluvil a asi dava smysl mit bledemodrou a tmavemodrou
verzi (brmlabi modre mame dve). Ale mit samolepky pruhledne mi prijde ze
je celkem dobry napad (mit uprostred textury bily/cerny ctverec imho
vypada celkem hloupe), napada te bezne se vyskytujici podklad, na kterem
to nefunguje?

> +100, ja by som dokonca spravil iba bielu na ciernom pozadi ... ale ak
> si myslite ze je dost ludi s bielymi notebookmi tak spravme aj tie ...

A to si myslis, ze si je lidi budou lepit jenom na notebooky?