[Brmlab] brmlab stickers

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Sep 20 00:15:03 CEST 2010

je tam strasne vela informacii. irc kanal je zbytocny, takisto ako
mailinglist. a web viacmenej tiez, kedze ked sa zada do googla brmlab
tak nic ine vo vysledkoch nie je ako brmlab related stuff. tie
konektory dole su totalny ulet - asociacia s brmlabom je nulova ...

Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>