[Brmlab] Fwd: RE: ucastnici workshopu: hlada sa podlozka

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sat Sep 18 01:21:26 CEST 2010

-------- Original Message --------
From: George Blackhead <blackhead at blackhead.cz>
To: Pavel Ruzicka <ruza at ruza.eu>
Subject: RE: altman akce
Date: Sat, 18 Sep 2010 01:00:41 +0200

Ja toho delam docela dost, krome zpracovavani audio/video/foto
dokumentace, takze nevim kdy to bude hotove. Ale fotek mam asi 100, A/V
zaznamu mam asi 12 hodin celkem, dohromady ze tri zdroju. Pokusim se to
nejak "SPremierovat" dohromady, do jednoho dlouhyho petihodinovyho videa.

Az to bude, tak to bude. Neboj, bude to vsechno. ;-)

btw: diky za odkaz.

BH