[Brmlab] Shanime kompas

b00lean b00lean at b00lean.net
Thu Sep 16 10:47:19 CEST 2010

Ahoj,
Vcera vecer jsem slibil ze skusim rychle spichnout nejakou GPS aplikaci na
androida.
Nuze zde je první verze na otestovani a ověřeni zda sem spravne pochopil
zadani.
V priloze je cely projekt i binarka. Pro usnadneni instalace jsem dal
aplikaci i na market.

Funkcionalita:
- hlavni obrazovkou lze startovat a stopovat brmgps service
- brmgps posloucha na TCP portu 5000 a ceka na prichozi konekce
- pokud se někdo na socket pripoji tak na nej bude kazdou sekundu posilat
uhel z kompasu a gps souřadnice (pouze lat a lon)
- format dat: COMPAS:183.15721|GPS:55.02333343|14.02023243443
- pokud gps pozice není k dispozici je format tento:
COMPAS:183.15721|GPS:MISSINGINFO

Ocekavam feedback co mam ještě upravit,
b00