[Brmlab] Kamenicka - update

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Tue Sep 14 17:44:17 CEST 2010

On 09/14/2010 10:22 AM, Petr Baudis wrote:
> [...]
> smlouvat a zaroven je to pro nas jedina cesta, leda by kauci nekdo
> zasponsoroval; 20k je pro nas asi maximum, to je stale ctyrmesicni najem.
>
>    Roadmap: Pristi stredu 16:00 je navrhovany termin schuzky s lidmi z
> domu, kterym bychom meli predstavit hruby rozpocet rekonstrukce - tzn.
> kolik utratime a za co. Take s nimi asi budeme moci diskutovat o te
> kauci atd. Podpis smlouvy by pak mel nasledovat obratem - pravdepodobne
> by ji meli mit pripravenou dalsi den. S tim terminem ve stredu jde
> hybat, zitra bych jej ale uz mel potvrdit.

ja mam tendenci to nezdrzovat, ale vic nez o dny to asi neurychlime

>    Potrebovali bychom:
>
>    * Vedet nazor plena na kauci.

maji k tomu duvod kteremu celkem rozumim, kazdopadne ale smlouvat.
chteji az tak moc ze nam tim ztezuji to ceho tim obe strany chteji
dosahnout.

>    * Udelat rozpocet. Idealne sehnat nejake lidi, kteri tomu trochu
> rozumi (vcetne clenu :), ukazat jim to tam a sestavit s nimi nejaky plan
> vcetne financniho odhadu. Ja osobne jsem v tomhle useless, Vy ostatni,
> mohli byste se/je prosim zkusit zaktivizovat? Je mozne domluvit dalsi
> prohlidku prostoru na vice mene kterekoliv odpoledne/podvecer.

Ja mam v sirsi znamosti instalatera ktereho muzu pozadat aby se prisel
podivat a nacenil. je k tomu ale potreba:

- domluvit pristup do prostor (nemuze nejaky ten duchodce z druzstva mit
klice a pustit nas tam kdy budeme potreba?)
- domluvit pristup ke stoupackam
- mit rozmysleno kolik instalateriny tam potrebujeme ... mluvilo se o
sprchovem koute a umyvadle/drezu, right? ... a priblizne kde umistene
(samozrejme zkonzultujeme taky dle toho kde vedou trubky)
- zrejme nam budou schopni zajistit i zednicke prace

Zatneme zuby a tahnem

ruza