[Brmlab] Kamenicka - update

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Sep 14 10:22:28 CEST 2010

  Ahoj!

On Thu, Aug 26, 2010 at 07:56:31PM +0200, Petr Baudis wrote:
> V soucasnosti jsme slozili poplatek RK 6000Kc (vrati nam jej v pripade,
> ze to nevyjde). Nyni je to na spolecenstvi vlastniku, ktere se kvuli nam
> mimoredne sejde 9.9. vecer a rozhodne, jestli nam to pronajme. Sance by
> mela byt celkem vysoka.

  Spolecenstvi se nakonec seslo vcera vecer. Dohodlo se, ze s pronajmem
SOUHLASI, _ale_ ma podminku navic. Vyskytla se obava, ze podepiseme
smlouvu s odpustenym najmem, pak se nebude pul roku dit vubec nic, pak
smlouvu vypovime a mezitim bude prostor stat.

  Proto pozaduje spolecenstvi VRATNOU KAUCI 50000Kc jako zaruku, ze se
do rekonstrukce vubec pustime. Vratnou kauci nam vrati "po mesici, dvou,
az uvidime, ze se tam skutecne neco dela". To je samozrejme neco, s cim
jsme uplne... eh, vubec nepocitali, mimo jine to v tuhle chvili neni ani
tolik, kolik mame na samotnou rekonstrukci. IMHO o vysi kauce pujde
smlouvat a zaroven je to pro nas jedina cesta, leda by kauci nekdo
zasponsoroval; 20k je pro nas asi maximum, to je stale ctyrmesicni najem.

  Roadmap: Pristi stredu 16:00 je navrhovany termin schuzky s lidmi z
domu, kterym bychom meli predstavit hruby rozpocet rekonstrukce - tzn.
kolik utratime a za co. Take s nimi asi budeme moci diskutovat o te
kauci atd. Podpis smlouvy by pak mel nasledovat obratem - pravdepodobne
by ji meli mit pripravenou dalsi den. S tim terminem ve stredu jde
hybat, zitra bych jej ale uz mel potvrdit.

  Potrebovali bychom:

  * Vedet nazor plena na kauci.

  * Udelat rozpocet. Idealne sehnat nejake lidi, kteri tomu trochu
rozumi (vcetne clenu :), ukazat jim to tam a sestavit s nimi nejaky plan
vcetne financniho odhadu. Ja osobne jsem v tomhle useless, Vy ostatni,
mohli byste se/je prosim zkusit zaktivizovat? Je mozne domluvit dalsi
prohlidku prostoru na vice mene kterekoliv odpoledne/podvecer.

  * Rozmyslet, co s nabytkem. Kdy presne musi pryc? Lze ho odstehovat
koncem pristiho tydne (v patek / o vikendu) po podpisu smlouvy? Pokud
drive, kdy a kam?

  Mame tu trochu neprijemny soubeh Altmana, Robotour a tehle
zalezitosti, doufam, ze to vsechno zvladneme.