[Brmlab] finishovani Altmana

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Sep 13 17:34:34 CEST 2010

  Ahoj!

On Mon, Sep 13, 2010 at 05:06:16PM +0200, Pavel Ruzicka wrote:
> blizi se ctvrtecni workshop a finishujeme pripravy na "Altmana".
> Nasleduje rekapitulace toho co je podle mne jeste potreba:
>
> - za brmlab bych prosil aby se mi prihlasili alespon 2-3 osoby ktere
> jsou schopne a ochotne se podilet
>
> a) na priprave mista (tj byt na KatUrade cca od 13h a do 14:30 stihnout
> vse pripravit)
>
> b) na uklizeni po akci (tj pritomnost mezi 20-22h tamtez)

  Ja budu od 13:00. Mitch bydli u nas, takze jestli tam budu i po
workshopu bude zalezet hlavne na nem.

  Snad se jeste nekdo prihlasi. :)

> - jestli jeste nekdo muzete zapujcit nejakou pajeci sadu, pajecky apod
> muzou se hodit. Sice neco mame, ale radsi jich mit vic nez nedostatek..

  IMHO mame stale dost malo, potreba dalsi jsou celkem hodne!

> - odsavacky

  Donesu takovy ten pasek.

> - Prodluzovac Elektricke Site neboli PES. vezmete mate-li. v
> prednaskovem sale jsou zasuvky jen po stenach, takze ke stolum musime ty
> behajici trpasliky dotahnout PESama. (Osobne beru z domova)

  Mam jeden volny, donesu. Mozna dva, ale to uz bych musel neco
povypinat...

  Min. jedny kleste donesu.