[Brmlab] finishovani Altmana

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Sep 13 17:06:16 CEST 2010

blizi se ctvrtecni workshop a finishujeme pripravy na "Altmana".
Nasleduje rekapitulace toho co je podle mne jeste potreba:

- za brmlab bych prosil aby se mi prihlasili alespon 2-3 osoby ktere
jsou schopne a ochotne se podilet

a) na priprave mista (tj byt na KatUrade cca od 13h a do 14:30 stihnout
vse pripravit)

b) na uklizeni po akci (tj pritomnost mezi 20-22h tamtez)

- jestli jeste nekdo muzete zapujcit nejakou pajeci sadu, pajecky apod
muzou se hodit. Sice neco mame, ale radsi jich mit vic nez nedostatek..

- pajka neboli cin. dtto

- odsavacky

- Prodluzovac Elektricke Site neboli PES. vezmete mate-li. v
prednaskovem sale jsou zasuvky jen po stenach, takze ke stolum musime ty
behajici trpasliky dotahnout PESama. (Osobne beru z domova)

diky vsem aktivne se podilejicim a vsem kdo tuto akci propaguji ve svem
okoli, ruza