[Brmlab] CCC

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Tue Sep 7 19:04:03 CEST 2010

On Tue, Sep 07, 2010 at 06:54:28PM +0200, JoHnY wrote:
> Ale co furt plasis, ty vzdy uz od septembra ze rychlo, rychlo, lebo uz nebude a predvlani a predpredvlani som to ja vzdy objednaval niekedy v novembri a este koncom novembra som raz pridaval dalsie miesto a nikdy nebol problem :-)

Hah, ak si bol minuly rok ubytovany na http://www.singer109.com/, vsimol si
si, ze ludia, ktori to ubytovanie riesili na poslednu chvilu, tak platili
o 30-40% za izbu viac ako my, ktorym som zabookoval izbu par mesiacov
dopredu?:) Ja som par rokov po sebe mal _vzdy_ problem najst rozumne ubytovanie
(= to znamena v pesej dostupnosti od Alexanderplatzu, pesia dostupnost je ist
peso menej ako 20 minut) v novembri/decembri... Vsak tam bude viac ako 3000
ludi a kazdy chce byvat kusok od Alexanderplatzu. A jazdit po Berline autom
nechces, odhliadnuc od toho, ze potrebujes za 30 € zaplatit si ekologicku
znamku http://www.umwelt-plakette.de/int_slowakei.php
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]