[Brmlab] FreezeFest 17-20.9. 2010 - uděláme workshop?

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Mon Sep 6 10:59:34 CEST 2010

> "Kvůli mnoha okolnostem jsme byli letos nuceni dát velmi
> přátelské vstupné - 200,- Kč na všechny tři dny festivalu, od soboty
> 21.00 pak za 150,- Kč a děti a psi samozřejmě budou mít vstup zdarma."

no ja tohle vetsinou tak sockuju, ze dotahnu kamose s bednama nebo pomaham
akce pripravovat a pak vetsinou nikdo platit za vstup nechce. tudiz
doporucuju radsi ty 200,- vrazit do pripravy nejakeho workshopu a priject o
den driv na workcamp a zajistit si tak vstup zdarma. (zatim vsechny akce
kde jsem byl byly pro "pomocniky" zdarma a jako hackerspace bysme meli
nejaky ten workshop udelat).

peace