[Brmlab] Stylovy osvetleni

Cestmir Houska czestmyr at gmail.com
Sun Sep 5 02:12:56 CEST 2010

> Kazdopadne bych byl ZASADNE proti tomu, aby osvetleni brmlabu navrhoval
> nekdo, kdo peclive neprozkoumal dumyslny interier pražského klubu cross.

Jo, interier Crossu se mi taky moc libi a pri pohledu na ty trubky jsem si
na nej taky vzpomnel. Otazka je, jak moc chceme "opisovat"...

> to bylo prvni, co me napadlo... vzdycky mam strach z kovovych veci s
> elektrikou (to je jedina vyhoda toho, ze dneska delaj vsechno z plastu)

 Me to teda taky napadlo, ale verim, ze by se to vychytalo. Ta objimka, co
tam maji, je plastova, kabely jsou izolovany a taky by nebylo spatny to cely
uzemnit.

Cestmir