[Brmlab] Nakup Sparkfun veci

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Sep 4 21:42:58 CEST 2010

  Ahoj!

On Fri, Sep 03, 2010 at 08:13:04PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Planuji nakoupit jeden gadget pro brmbota Turinga na
> http://www.pvelectronic.inshop.cz/, kde prodavaji ruzna Arduina a ruzne
> related veci od Sparkfunu. Nechcete nekdo neco (dostanete na popristim
> meetupu), nebo nenapada Vas neco uzitecneho pro brmlab, co bych mohl
> rovnou koupit? Maji totiz otravne vysoke postovne+balne 100Kc.

  Gadget se ukazal jako nepotrebny, takze nebude-li zajem, v
pvelectronic nic nutne nepotrebuju. Ale zato jsem objevil ezk.cz,
kde nabizeji moc pekne sady soucastek za dost slusnou cenu (uz mam
dost toho, ze si po tydnu konecne vyhradim vecer na pajeni a po deseti
minutach zjistim, ze mi chybi jeste dalsi odpor divne hodnoty):

	http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?oddil=3

  Planuji koupit SADA01-R0207 (1000 pulwattovych rezistoru ruznych
hodnot), SADA06-POL01 (diody, transistory, 555 a par obskurnosti) a
SADA07-LED01 (ruzne LEDky). Ja z toho moc nespotrebuji a prijde mi
prakticke to mit v brmlabu, takze bych to koupil pro obecne uziti.
Tisicovka vsak jiz neni trivialni castka, takze nebude-li nikdo proti
te myslence, nechal bych si to proplatit.

  Myslite-li si, ze by se nam hodila dalsi sada (a ma cenu do ni
investovat v tuto chvili) ci byste nejakou chteli pro sebe, dejte mi
prosim vedet do pondelniho poledne. O balne+postovne 120kc se totiz
rad rozdelim. ;-)