[Brmlab] Priestor pre Confidence Prague

Pavol Luptak pavol.luptak at nethemba.com
Thu Sep 2 22:50:43 CEST 2010

Ahojte Prazaci,
mam problem najst nejake rozumne a relativne lacne priestory pre
Confidence 2.0 v Prahe 29-30.11.2010, viac info:
http://201002.confidence.org.pl/. Vsetko je bud obsadene, alebo strasne drahe.

Oslovil som suz.cvut.cz, pedf.cuni.cz, sic.czu.cz, mlp.cz, ... vsetko maju
v dany termin obsadene.

Ako lokalni obyvatelia Prahy so znalostou miestnych pomerov, viete mi
doporucit nejake vhodne a cenovo prijatelne miesto na konferenciu?
5B
Odhadovany pocet navstevnikov konferencie je priblizne 240 ludi, idealne,
keby tam bola aj nejaka predsien na pripadne stanky (CTF).

Nejaky voucher coupon pre clenov Brmlabu som Vam uz slubil... :)

Podotykam, ze ide o cisto technicku (nemarketingovu, neproduktovu) geekovsku
konferenciu.

Pavol
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]