[Brmlab] Fwd: RE: mitch altman in bratislava,prague,bucharest

Dalibor Tomko dalibor.tomko at gmail.com
Wed Sep 1 13:14:41 CEST 2010

ten stejny problem bude s prostory v HUBu... neni to dilna

co takhle treba Meet Factory Davida Cerneho na Smichove? Mozna by se
dalo dohodnout is centrem DOX v Holesovicich? ...taky v Karline jsou
nejake haly "pro umelce", ne?

jinak akce je skvely napad, urcite se zucastnim, pokud mi to casove vyjde :)

alw