[Brmlab] Hardware obdrzen!

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Sat Oct 23 23:43:30 CEST 2010

Dobra.

Dva dobrovolnici zatim. ;-) To rad slysim. Ja se pokusim vymyslet nejaky
termin, dam Vam vedet, bude fajn, kdyz se na to nebudu muset vrhat sam.
Mam predstavu takovou, ze se na to sesypem, rozhazime to na hromadky, ruzne
podle druhu, vyuzijem krabice, ve kterych to je ted a az to pekne
"napytlikujem", tak to pak nejak sepisem. Vezmu k tomuto ucelu minimalne
jeden notebook. Videl bych to tak, ze vsechno pretridime a sepise se kazdej
jeden blbej kabel, ale samozrejme jen podle typu, ne od kusu.
Vznikne seznam vsech predmetu, podle typu, u tech vyznamnejsich i s poctem
kusu.

K seznamu se pak muze vyjadrit kazdy Brm.

PC-cek je tam dost, mohli bychom se tedy mozna i venovat testovani a
pripadne kompletaci PC.

Bude ale nedostatek disku! V te firme si vsechny diskyz tech PC vyskubali,
kvuli datum.

Tak zatim BRM!
BH