[Brmlab] Hardware obdrzen!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Oct 22 22:52:21 CEST 2010

  Ahoj!

On Fri, Oct 22, 2010 at 10:37:53PM +0200, George Blackhead wrote:
> Tak ta hromada HW, kterou nam prenechala pi. Streitova, uz je u mne v muzeu.
> Plus je tam neco dalsiho co zajistil Ruza, od nekoho...

  Skvele!

> [...]
> 3x zidle (ty pry jeste nejake budou, ozvou se)
> 1x Tiskarna Unisys (jaky typ?)
> 1x Fax Canon
> 1x Fax Panasonic
> 1x Switch Nortel 100Mbps (8+ port - nepocital jsem je)
>
> Pak jsou tam (nespocitano, neprebrano) spulky s kabelem (neco jako Cat 3/Cat
> 5/telefonni 2/4 linka), hromady klavesnic, mysi, radice, karty ruzneho
> druhu, zakladni desky, zrejme i procesory, pameti a pod. Hromady ruznych
> kabelu, nektere i orig. zabalene. Hromadka medii, mozna s driverama, nejakej
> SW, nejaka literatura, spis dokumentace k HW, manualy...

  Muj osobni nazor je:

  * brmlab by vyuzil hrst (radove 5-6?) funkcnich PCcek, klidne starsich
(ale asi zase ne uplnych vraku), s monitory (klidne CRT), klavesnicemi,
mysemi a kabely.

  * starych vraku "na soucastky" bude vzdycky prehrsel, i na katedre
jich hromadku mame, kdyby nekdy bylo potreba; doma mame hrnek plny RAMek
ruzneho druhu; proto bych to zbytecne netransportoval a prenechal muzeu.

  * zidle bychom urcite vyuzili, ba bychom si je velice prali.

  * Faxy bychom pravdepodobne vubec nevyuzili ;)

  * Switch bychom vyuzili

  * Tiskarnu bychom asi vyuzili, ale co je zac? laserova, inkoustova,
jehlickova?

> Takze, vyberete ze sveho stredu, nekoho, pripadne nekolik jednotlivcu, kdo
> se prijede podivat a vybrat veci pro lab? Nebo se to vsechno odvozi do labu
> a tam se to prebere?
> Ja bych to klidne i prebral a udelal seznam. Pak si to muzou vsichni
> rozhodnout podle seznamu. Ale rozhodne se mi nechce to prebirat samotnymu.
> Takze jestli se nekdo nabizi, jako dobrovolnik na "inventarizaci", tak to
> dame do seznamu... Hm?

  Doufam, ze se nekdo najde. Ja jsem asi trochu onemocnel, ale kdyby
nebylo dobrovolniku, vypravim se za Tebou.

> PAK MAM JESTE JEDEN DOTAZ:
> Bylo by hodne troufale, pozadat Brmlab o moznost ty veci probrat a vybrat
> veci vhodne do muzea? Z meho pohledu je lepsi "potrebne" veci zachranit, nez
> je nekdo v labu rozebere na soucastky... Samozrejme plne respektuju pravo
> Brmlabu na ty veci a nehodlam se proti tomu nijak stavet na odpor... Je to
> jen zdvorily dotaz.

  Ja si osobne myslim, ze rozhodne vetsinu tech pocitacu a dalsi veci,
ktere nevyuzijeme, Ti radi prenechame. :) Co ostatni?