[Brmlab] Hardware obdrzen!

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Oct 22 22:37:53 CEST 2010

Ahoj Brmstvo!

Tak ta hromada HW, kterou nam prenechala pi. Streitova, uz je u mne v muzeu.
Plus je tam neco dalsiho co zajistil Ruza, od nekoho...
Co dal?

Je tam minimalne toto (spocitano):
36x PC case (s deskou ale i bez)
16x CRT monitoru
3x zidle (ty pry jeste nejake budou, ozvou se)
1x Tiskarna Unisys (jaky typ?)
1x Fax Canon
1x Fax Panasonic
1x Switch Nortel 100Mbps (8+ port - nepocital jsem je)

Pak jsou tam (nespocitano, neprebrano) spulky s kabelem (neco jako Cat 3/Cat
5/telefonni 2/4 linka), hromady klavesnic, mysi, radice, karty ruzneho
druhu, zakladni desky, zrejme i procesory, pameti a pod. Hromady ruznych
kabelu, nektere i orig. zabalene. Hromadka medii, mozna s driverama, nejakej
SW, nejaka literatura, spis dokumentace k HW, manualy...

Takze, vyberete ze sveho stredu, nekoho, pripadne nekolik jednotlivcu, kdo
se prijede podivat a vybrat veci pro lab? Nebo se to vsechno odvozi do labu
a tam se to prebere?
Ja bych to klidne i prebral a udelal seznam. Pak si to muzou vsichni
rozhodnout podle seznamu. Ale rozhodne se mi nechce to prebirat samotnymu.
Takze jestli se nekdo nabizi, jako dobrovolnik na "inventarizaci", tak to
dame do seznamu... Hm?

PAK MAM JESTE JEDEN DOTAZ:
Bylo by hodne troufale, pozadat Brmlab o moznost ty veci probrat a vybrat
veci vhodne do muzea? Z meho pohledu je lepsi "potrebne" veci zachranit, nez
je nekdo v labu rozebere na soucastky... Samozrejme plne respektuju pravo
Brmlabu na ty veci a nehodlam se proti tomu nijak stavet na odpor... Je to
jen zdvorily dotaz.

Tak se vyjadrete.

Cus
BH