[Brmlab] Diskuse o èlenství, èlenských pøíspevcích a jiném

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Oct 21 16:58:50 CEST 2010

  Ahoj!

On Thu, Oct 21, 2010 at 04:25:35PM +0200, Pavol Luptak wrote:
> Inak my mame 2 druhy plateneho clenstva (oba ale vyzaduju platenie rovnakej
> sumy 20 €, pripadne 10 € v pripade studenta do 26 rokov) - tzv. pridruzeny
> clen alebo aktivny clen. Pridruzenym sa stava kazdy, kto zacne platit clenske,
> aktivnym az ten pridruzeny, koho schvalia ostatni aktivni clenovia.
>
> Prikladam paste z http://www.progressbar.sk/sk/join-us
>
> V okamihu ako začneš platiť členské sa automaticky stávaš náš pridružený člen.
> To je prvý krok k tomu, aby si sa mohol stať náš aktívny člen, čo vyžaduje
> pravidelnú aktivitu v Progressbare a súhlas ostatných ostatných aktívnych
> [...]

To uz odbihame do hodne tangencialnich casti threadu... Myslim, ze o
tomhle mezi nami nikdo neuvazuje a ja osobne bych byl proti. Podobny
rezim neni v jinych hackerspacech (namatkou treba NYC Resistor) uplne
neobvykly, ja vsak mnohem vice preferuji model co nejotevrenejsi a
zalozeny primarne na duvere k novackum a minimalizaci barier, skutecnych
i psychologickych.

you will never sit.