[Brmlab] Diskuse o èlenství, èlenských pøíspevcích a jiném

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Thu Oct 21 16:25:35 CEST 2010

On Wed, Oct 20, 2010 at 01:48:28PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Ahoj!

>   Nad tim jsme se kratce zamysleli, ja osobne bych s tim problem nemel,
> zaznelo vsak nekolik obav, ta nejvyraznejsi asi v tom smyslu, ze system
> bude moc komplikovany a meli bychom jej zachovat co nejjednodussi, bez
> ruznych urovni clenstvi atd.

Inak my mame 2 druhy plateneho clenstva (oba ale vyzaduju platenie rovnakej
sumy 20 €, pripadne 10 € v pripade studenta do 26 rokov) - tzv. pridruzeny
clen alebo aktivny clen. Pridruzenym sa stava kazdy, kto zacne platit clenske,
aktivnym az ten pridruzeny, koho schvalia ostatni aktivni clenovia.

Prikladam paste z http://www.progressbar.sk/sk/join-us

V okamihu ako začneš platiť členské sa automaticky stávaš náš pridružený člen.
To je prvý krok k tomu, aby si sa mohol stať náš aktívny člen, čo vyžaduje
pravidelnú aktivitu v Progressbare a súhlas ostatných ostatných aktívnych
členov.

Výhody plateného členstva (pridružený alebo aktívny člen):

    * nižšie ceny na tričká, merchandise, ... (obvykle 50% ceny)
    * dobrý pocit z podporovania dobrej veci

Výhody aktívneho člena:

    * hlasovacie právo v akýchkoľvek otázkach týkajúce sa hackerspace-u
    * individuálny fyzický prístup do Progressbaru a možnosť využívať uvedené
priestory aj mimo plánovaných akcií (vlastníctvo kľúčikov)
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]