[Brmlab] Diskuse o elenství, elenských poíspevcích a jiném

Pavel Vápenka pavel at gtfo.cz
Wed Oct 20 17:18:53 CEST 2010

ja osobne si dovolim vyjadrit vlastni nazor. Moznost byt neclenem a pouze platit maly financni obnos na podporu sdruzeni bych uvital. Pro me jako sociala se tahle varianta.hodi nejvic. 500 je pro mne pres to, ze nestuduji dost penez, ale 100-200 jako sympatizant rad dam.. ale nebojte, bude lip a ja brmlab obohatim o svou pritomnost :-)