[Brmlab] Diskuse o členství, členských příspevcích a jiném

Miroslav Ludvik miroslav.ludvik at 4safety.cz
Tue Oct 19 15:43:58 CEST 2010

Dne 19.10.2010 15:26, Pavol Luptak napsal(a):

> Osobne sa mi tiez paci Joeova argumentacia.
>
> Ja osobne by som aj v republike dal hlasovacie len tym, co platia dane a
> podporuju statny rozpocet, aj ked to znie akokolvek kruto a pravicovo :)
>
> Pavol

Me neni jasne, proc tolik lidi je proti uplnemu odpusteni prispevku a
nevadi jim sleva, ktera je v podstate odpustenim prispevků. Mylim, ze
jsou dve moznosti.Cim vic o tom mluvime, prikladnim se k modelu, ktery
bude standardni a rika:
1) Standart 20 Euro
2) Student nebo jina sleva  10 Euro
3) Specialni sleva -- kdokoli krome clenu rady. Zde to vidim na nizsi
jednotky clenu a slevu MUZE a NEMUSI poskytnout rada. Sleva muze byt az
100%, ale melo by to byt vyjimecne a proti takovemu rozhodnuti
radynebude odvolani a rada nema povinnost rozhodnutizduvodnovat.

Jinak 100% souhlas. Kdo neplatí nehlasuje

Lui