[Brmlab] Stehovani nabytku do Brmlabu

b00lean b00lean at b00lean.net
Tue Oct 19 13:37:47 CEST 2010

Ahoj,
	Podarilo se mi zajistit dodavku s řidičem na čtvrtek 21.10.2010
dopoledne.
Nabytek se poveze z Vysocan(Pod strojírnami X-ještě doplnim) s do
Holešovic(Brmlab - Bubenska 1).
Predpokladam ze zacit nakladat by se mohlo ve Vysočanech v 9:00 rano. (Nevim
jak dlouho se bude nakladat).

S cim bych potreboval pomoct:
1. Nalozit nabytek ve Vysočanech - idealni by bylo aby se mi přihlásil aspon
jeden clovek, který tam nabytek uskladňoval a vi kde a jaky nabytek tam
presne je - cim vice lidi tim lepe.
2. Pomoct nabytek vylozit na Bubenske, opet cim vice lidi tim lepe.

Prosim všechny co planuji ze by se stehovanim pomohli v alespon jednom z
predchozich bodu aby odepsali sem na mailing list abych mel prehled kolik
nas je.

V pripade nizkeho poctu prihlasenych lidi (malo kdo ma ve ctvrtek cas) bych
termin stehovani posunul na jiny vice lidem vyhovujici termin.

Další informace jako presnou adresu ve vysocanech a predpokladany cas
vykladky v holesovicich ještě napisu.
Zatím diky,

b00