[Brmlab] Diskuse o členství, členských příspevcích a jiném

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Oct 19 13:17:26 CEST 2010

  Ahoj!

On Tue, Oct 19, 2010 at 12:36:45PM +0200, Dominik Joe Pantůček wrote:

> Tak si zahrajeme na porouchaný gramofon a budeme to pořád opakovat:
>
> Všichni jsou v Brmlabu vítáni. Všichni jsou v Brmlabu vítáni :)

  Jeste trochu jsem prekopal [[join]], aby bylo jeste jasnejsi, ze
vitani a zadani jsou i zajemci, kteri se zatim nemohou stat cleny,
a ze zapojit se do brmlabu ma i pro ne smysl.

  Doufam, ze tak, jak jsem to tam rozepsal, je to in-line s predstavami
vsech.  V lete jsme myslim meli spise predstavu, ze chceme, aby se
vsichni aktivnejsi lide postupne stali cleny; nemuzeme mit ale to,
a zaroven pevne dane relativne vysoke clenske prispevky, chceme-li si
zachovat otevrenost.

  Stale nejsem moc presvedceny, ze ta psychologicka bariera "byt
neclenem" nepredstavuje problem, a muj nazor, je lepsi je liberalnejsi
pristup, stale trva, i kdyz mozna je slabsi, nez driv. Jeste si to pres
odpoledne necham projit hlavou.

> Nelze podle mne jednoznačně určit, jak to na lidi bude působit, ale
> jedno vím jistě - bude to kastování a budou se lidé cítit různě. To je
> špatně.

  Lidi budes kastovat na cleny - (nedobrovolne) necleny nebo cleny bez
slevy - cleny se slevou. Tomu se nevyhneme. Jde o to, kdy se lide kolem
brmlabu budou citit nejlepe.

> Zkrátka bych to příliš nekomplikoval a držel se striktně jednoduchých
> pravidel.

  To je samozrejme silny argument.