[Brmlab] Diskuse o členství, členských příspevcích a jiném

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Tue Oct 19 11:43:21 CEST 2010

Ahojte,
my sme clenske v Progressbare odpustili len dvomi ludom - cloveku, ktory nam
kompletne hradi Internetove pripojenie Progressbaru a cloveku, ktory nam
prenajima priestory (kde sa to jednoducho odpocitava od mesacneho najmu).

Inak vsetkych (aj tych, co mali nejake funkcie :) a neplatili clenske sme
akurat vcera vylucili.

Pavol