[Brmlab] Diskuse o členství, členských příspevcích a jiném

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Tue Oct 19 10:54:13 CEST 2010

Ahojte,

Ja sa vyjadrim strucne (niesom clen a preto moje vyjadrenie nieje tak podstatne)
Nesuhlasim s individualnym odpustanim/znizovanim clenskych prispevkov.
Som za znizene clenske pre stredoskolakov a studentov.

Rozmyslala som nad tym, a ako najzavaznejsi problem mi pride fakt ze
kriteria pre individualne znizovanie prispevku su prinajlepsom velmi
hmlisto definovatelne. Som rada ze sa k tomu ludia vyjadrili, dalo mi
to prilezitost dospiet k tomuto nazoru :)

Zaroven si myslim ze studenti a stredoskolaci (to je nieco co sa da
lahko dolozit) by mali mat narok na znizene clenske, ak on poziadaju.
V Bratislave som predsedala obcianskemu zdruzeniu co prevadzkuje go
klub, mali sme tento system a osvedcil sa.

Osobne by ma potesilo, moct sa ako neclen zucastnovat projektov,
editovat wiki a obas sa prist pozriet na Bubensku. Netuzim rozhodovat
o vedeni Brmlabu (clenske si sice nemozem dovolit, ale jeho vyska mi
pride primerana), ale rada by som sa vzdelavala a spolupracovala s
ludmi podobnych zaujmov.

chido

2010/10/19 Dominik Joe Pantůček <joe at joe.cz>:
> Ahoj vespolek,
>
>  nyní již s mým názorem.
>
> Obdobně jako b00lean - nejprve krátká verze:
>
>  - Jsem striktně proti jakémukoliv odpouštění členských příspěvků.
>
> Poté malý doplněk:
>
>  - Všichni nečlenové jsou vítání, mohou pracovat na projektech a
> účastnit se veškerého dění v Brmlabu.
>  - Jen členové mohou hlasovat na VH a mají tak slovo v tom, jak se
> jejich vložené finanční prostředky budou používat.
>
> A krátká slohovka na závěr:
>
>   Také bych nerad, aby si v Brmlabu byli všichni rovni, jen někteří by
> [...]

"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert