[Brmlab] Tool Lending Network

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Oct 17 18:46:46 CEST 2010

  Ahoj!

On Sun, Oct 17, 2010 at 02:37:46AM +0200, George Blackhead wrote:
> Bylo mi jasne, ze vznikne dojem, ze projekt TLN je to same, jako U.HELP.
> Moje vize byla, ze TLN projekt je filosofie toho projektu. Je to o tom, jak
> ty veci resit, nejaka ta byrokracie, jaka, co je nutne proto, aby si mohl
> nekdo neco pujcit, za jakych podminek, clen/neclen... Zkratka, spis
> filosofie TLN, politika, nez samotny akt pujceni.
>
> Naproti tomu, U.HELP jsem pojal jako projekt vytvareni DIY reseni, jako
> platformu evidence pujcovani. Pokud vam to ale prijde zbytecne, to takhle
> stepit, ja nejsem tak jesitny a pysny na znacku U.HELP, klidne to presunu
> [...]

  Nechci Ti do toho nijak mluvit, protoze ani v implementaci se asi
obavam se nebudu mit cas angazovat; osobne bych to ale udelal tak, ze
bych U.HELP presunul do podstranky TLN jako nazev konkretni implementace
TLN. :-)

  Dalsi urcity problem je, ze Harvie, ktery TLN zalozil, necte tenhle
mailinglist... (Proto asi tedka treba pridal na U.HELP tag.)