[Brmlab] Tool Lending Network

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Sun Oct 17 02:39:16 CEST 2010

Posledni poznamku do flejmu:
Jak pises, ja pevne verim, ze se pripoji i nekdo jiny, ze se najde nekdo,
kdo mi napise nejake svoje napady, pripadne mi pomuze s testovanim a
odladovanim toho SW. Vzdycky je dobre, kdyz clovek ma feedback. I kdyz je
negativni!
Budu rad, kdyz to nebudu muset cele delat sam, ani to cele vymyslet sam...
;-)

Diky
BH