[Brmlab] Prostory Bubenska - predani prostoru

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Oct 16 14:58:05 CEST 2010

  Ahoj!

On Sat, Oct 16, 2010 at 12:00:45PM +0200, b00lean wrote:
> Dále by podle mne bylo lepsi napsat co je potreba za naradi at vim co si mam
> vzit s sebou.
> Schudky tu napr. mam a vezmu. Kybl mam taky.

  Zkousel jsem potrebne naradi sepsat na wiki. Budou se hodit schudky na
stukovani u stropu, jinak vsemozne uklizeci potreby.

  Budeme-li malovat, budou treba valecky apod., ale na tom jsme se stale
poradne nedohodli, resp. nekdo si mysli, ze bychom malovat meli, a nekdo
ze ne... Snad se vecer trochu sejdeme na IRC a dohodneme se, ja netusim,
kolik je treba potreba barvy (a kolik vlastne pixla stoji, tzn.  jestli
jsou rozumne naklady na to). Vyznate se v tom nekdo?