[Brmlab] Prostory Bubenska - predani prostoru

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sat Oct 16 13:20:22 CEST 2010

ted jsem mimo Prahu ale planuju se na nedeli vratit a prilozit ruce kam
bude treba. kdyz si domluvime nejakou hodinu tak bych to asi i mohl
privezt. (osobne bych to videl nejak od poledniho dal)

pasky vyhlasais teda nejakou hodinu kdy budes na miste? (protoze nikdo
jinej se tam zatim asi nedostane)

ruza