[Brmlab] Tool Lending Network

jinx at jinx.cz jinx at jinx.cz
Sat Oct 16 13:15:10 CEST 2010

Ano pokud to bude fungovat timto zpusobem tak proti tomu nic nemam. A to
ze jsem psal nekde neco o stitku misto rfid, to jsem psal proto, protoze
nekdo jiz drive tvrdil

"Mam z toho dojem ze nez vytvoreni elegantniho "samofungujiciho" systemu
tu dostava vyssi prioritu touha si pohrat s rfid technologi a tedy
nasadit ji do filozofie reseni treba i navzdory tomu ze realne prinasi
vic byrokracie nez uzitku."

protoze si myslim ze samotny system muze fungovat aniz by pouzival RFID.
Cimz zase nechi tvrdit ze jsem proti RFID, prave naopak. Timto jsem tedy
chtel podporit puvodniho autora projektu a ne ho nejak poskozovat...