[Brmlab] Tool Lending Network

JoHnY johny at 2600.cz
Sat Oct 16 12:15:20 CEST 2010

Nevidim kde je problem, tie veci ktore poziciavat nechces tak do toho systemu proste nedas, nikto ta nebude nutit aby si tam zadal veskere vybavenie tvojho bytu :-)) Zadas tam to co mas a si ochotny to poziciavat clenom brmlabu, aspon tak som to pochopil ja.
Mne sa ten system paci, aspon bude niekde zoznam veci ktore su k dispozicii bud v priestoroch brmlabu alebo u niekoho z clenov doma (a dotycny je ochotny to pozicat). Zaroven sa hned vie ci je nieco k dispozicii ked to treba alebo ci to ma niekto pozicane atd.
Neviem preco ma k tomu niekto vyhrady alebo preco sa to berie ako byrokracia. Navyse ked je Black ochotny ten system vyrobit.

JoHnY