[Brmlab] Tool Lending Network

jinx at jinx.cz jinx at jinx.cz
Sat Oct 16 11:08:04 CEST 2010

Tak v tom pripade se omlouvam, zrejme jde o presnou definici veci ktera se
bude pujcovat, protoze si nedovedu predstavit jak v ramci SW vymezit to co
jsem schopen pujcit sveho a to co je majetek vaseho zdruzeni urceny k
pujcovani. Predpokladam ze tam mate urcene k pujcovani veci jako osciloskop
ktery je "vsech" v tom problem nevidim, ale sam doma mam dalsich 1000 veci
a nektere z nich ti muzu pujcit a nektere ne. Bud jsem pochopil spatne
pokud ten system bude resit to ze jsem nekomu pujcil svou vlastni pumpicku
na kolo, jak se k tomu budou stavet ti kterym ji proste nepujcim? Rad bych
zduraznil ze se nikoho nesnazim nijak odrazovat od neceho, jen jsem chtel
dat podnet k tomu aby se osetrili nektere veci tak aby to fungovalo
spravedlive ke vsem.