[Brmlab] Tool Lending Network

jinx at jinx.cz jinx at jinx.cz
Sat Oct 16 08:40:44 CEST 2010

Ja bych to teda zaved jen pro veci ktere vlastnite v ramci brmlabu a jsou
urceny k pujcovani. Osobni zalezitosti jednotlivych clenu bych neresil. ID
veci si muzete vytisknout na stitek a db s vecmi a vypujckami bych
synchronizoval s web kalendarem at kazdy vidi kdy je dana vec vypujcena.
Podle me reseni s RFID je ze zacatku prilis nakladne.