[Brmlab] Tool Lending Network

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sat Oct 16 02:39:30 CEST 2010

Mne teda neni jasne proc to tristime do dvou projektu. Navic jsem psal
ze bych se te evidenci vyhnul pokud k ni neni vazne rozumny duvod. To
neznamena ze jsem ji vyloucil, to je pouze podminka. jak se ty projekty
pak lisi?

Mam z toho dojem ze nez vytvoreni elegantniho "samofungujiciho" systemu
tu dostava vyssi prioritu touha si pohrat s rfid technologi a tedy
nasadit ji do filozofie reseni treba i navzdory tomu ze realne prinasi
vic byrokracie nez uzitku.

Z toho dlouheho textu jsem pochopil technologicke reseni, ale nepochopil
pro mne tu podstatnou vec .. Jake vyhody prinasi vedeni evidence? To ze
mam historii kazde veci? A potrebuji ji znat vic nez ten jeden vypujcni
ukon zpet? Prevazi ty vyhody to mnozstvi rezie kterou vedeni evidence
automaticky generuje?

ruza