[Brmlab] Fwd: [Rada] Open Hardware - nástroje , možnosti spolupráce a další

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Oct 12 14:10:29 CEST 2010

  Ahoj!

On Thu, Oct 07, 2010 at 05:22:33PM +0200, Pavel Ruzicka wrote:
> [...]

  Diky moc za nabidku. Zatim bych odhadl situaci v brmlabu spis tak,
ze fungujeme spise v "zapadnim" DIY ekosystemu, tzn. Eagle, ATMega/ARM,
vsemozne nastroje kolem Arduina a sbernice I2C/one-wire. Mozna se
ale casem najde nekdo, koho by to zajimalo, prip. pokud nekoho z Vas
bude bavit mezi nas obcas zajit a delat na nejakem existujicim/vlastnim
projektu v ramci brmlabu, vrele Vas privitame.