[Brmlab] Objednavka u AdaFruit

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sat Oct 9 00:00:23 CEST 2010

  Ahoj!

On Mon, Oct 04, 2010 at 01:48:32AM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Chystam se neco objedat u AdaFruit.com (s express shippingem). Je to
> US-based obchod s Arduiny, vsemoznymi elektrotechnickymi kity (vcetne
> TV-B-GONE a par dalsich z Mitchova workshopu!), senzory a pomuckami.

  Podarilo se nam ziskat reseller account na adafruit.com! Jeste jsem
z technickych duvodu nestihl odeslat objednavku, co jsem mel uzavirat
v utery vecer, jeste pulhodinu pockam, jestli se nekdo neozve. Dal uz to
vazne odkladat nemuzu (i proto, ze availability ruznych veci se s casem
celkem rychle meni), ovsem nestihnete-li, nezoufejte, pripiste se na:

	http://brmlab.cz/members/adafruit

  Bohuzel zvenci snadno neumite zjistit, jestli na neco slevu mame
a kolik. Typicky pokud na neco sleva je, pro jednotky kusu jde o 10%
(az pro velka mnozstvi 50ks+ to byva 40% ceny).