[Brmlab] Samolepiace papiere / folie na potlac

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Oct 7 02:22:44 CEST 2010

Ahoj!

niekt0 ma inspiroval madarskymi mini-nalepkami, ktore doniesol na
posledny meetup. Trosku som googlil a nasiel som tieto ponuky:

a) vysokoleskly biely samolepiaci papier A4 - 20 listov
  * http://is.gd/fOKK5
  * 142 Kc (7.1Kc za A4)

b) biely samolepiaci papier A4 - 100 listov
  * http://is.gd/fOKIq
  * 466 Kc (4.66Kc za A4)

c) cira samolepiaca folia A4 - 10 listov
  * http://is.gd/fOKLh
  * 184 Kc (18.4Kc za A4)

A a B maju vyhodu, ze su pomerne lacne, ale obmedzenie je zrejme - je
mozne spravit iba nepriehladne nalepky s bielym pozadim ale zato
lubovolnym popredim (ci uz to bude svetlo modra, cierna alebo ruzova).

C ma vyhodu, ze pozadie je priesvitne ALE popredie nemoze byt biele ci
svetle (co by bolo prave pre tento typ nalepky idealne). Alebo pozna
niekto laserovu tlaciaren co vie tlacit bielu? :-) Cena je trochu vyssia
a navyse fakt netusim ako by taka nalepka vyzerala (napr. po nalepeni na
cierny notebook).

Na jednu A4ku sa vojde nase logo pod seba 6x (myslim siroke logo 190mm x
40mm). Ak by sa pouzilo 2x mensie (95mm x 20mm) tak sa ich tam vojde
samozrejme 24, co znizi cenu samolepky na uplne trivialnu ciastku.

Po vytlaceni bude treba papiere este pekne narezat, ale to by snad
nemusel byt problem ak najdeme niekoho sikovneho, kto vie pracovat s tou
gilotinou na papiere :-)

Takze nazory, napady?

--
Best Regards / S pozdravom,