[Brmlab] Priestor pre akcie Brmlabu

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Wed Oct 6 02:51:00 CEST 2010

HUB zname. A doporucit ho muzeme taky :) Dokonce jsme tam meli jeden
brmlabi meetup a Dalibor Tomko z Fleq tam mel moc zajimavou prednasku.
Tak zajimavou ze joe skoro ani neodesel na rande :) Pro potreby
hackerspace je to ale "moc cisty prostor". Preci jenom pro hackerspace
je potreba aspon cast prostor mit typu "dilna" a navic v HUBu to taky
neni zadarmo. Je to tam sice prijemne, ale taky se neboji si nektere
veci nechat slusne zaplatit.

ruza