[Brmlab] Projekty

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Nov 24 04:15:19 CET 2010

  Ahoj!

  Trochu jsem se probiral strankou s projekty a nektere jsem prehazel
do jinych kategorii, kde imho lepe vystihuji realitu. Take jsem ze
seznamu odstranil projekt makerbot (redundantni s reprap) a hlavne
projekt ACT (ktery uz vubec nepouzivame, veskera koordinace zvelebovani
prostoru probiha jinymi kanaly a neni jasne, co by se dal na strance
projektu melo dit).

  Dovolil jsem si projekt tool_lending trochu upravit a vic nasmerovat
na Blackovu implementaci U.HELP, jejiz funkcni kostru uz ukazoval
na predminulem meetupu. Zaroven jsem prekopal Project Kerberos.

  Asi bych si mel i zamest pred vlastnim prahem a zaktualizovat info
o svoji suite projektu (vetsina nestoji uplne na miste) - coming soon.
:-)