[Brmlab] GNOME Python hackfest 2011

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Nov 23 23:15:17 CET 2010

  Zdravim,

On Tue, Nov 23, 2010 at 06:55:38PM +0100, Tomeu Vizoso wrote:
> jsem prispevatel do GNOME a zamyslime usporadat hackfest [0] v Evrope
> nekdy na zacatku noveho roku. Praha je jedna z moznosti a proto jsem
> si myslel ze brmlab by mohl byt dobre misto k hackovani.
>
> Asi budeme potrebovat jenom misto, internet a nejakou tabuli, na jeden
> tyden pro 6-12 lidi.
>
> Bylo by mozne tuto myslenku realizovat?

  Take se mi ta myslenka moc libi! Tabuli zatim nemame, ale to se da
resit provizorne, nebo se mozna do ledna objevi. Jen je-li to na tyden
pro tolik lidi, mohlo by byt problematicke, kdyby v brmlabu prespavali.

  Kdyby se Vam chtelo usporadat nektery den vecer i nejakou prednasku
typu "Muj vlastni GNOME-friendly program za 90 minut", byli bychom take
moc radi. ;-)