[Brmlab] Regály a police

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Tue Nov 23 22:57:42 CET 2010

Ahoj!

Bavili sme sa na meetupu a brmlab ma zaujem o 10 malych regalov
(50x92) a 5 velkych (60x100). Blackhead (cte tento mailinglist) ma
zaujem o vsetky ostatne regaly + presklenne skrine pre svoje muzeum.
Jedna z moznosti je previezt a uskladnit vsetky regaly v brmlabu,
zvysne si Blackhead odveze po tom, co si pocet ktory chceme odobereme.
Vzhladom k poctu regalov je asi rozumne vsetky rozobrat a preniest do
brmlabu rozlozene. Netusim ako vyriesit presklenne skrine, ci sa daju
rozumne rozobrat. Co musime spravit z nasej strany aby to bolo co
najpohodlnejsie pre vsetky zucastnene strany?

Diky!

Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>