[Brmlab] Prednaska ARM jako MCU - ucast?

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Nov 22 12:24:33 CET 2010

> Ahoj,
> 	Super, urcite se stav mam par bugu v gcc které bych potreboval vyresit.
> b00

Ahoj,

budu se snazit prijit, ale nevim jestli to stihnu. gcc melo jeste problem se
sekcema (kdyz jsem si zavedl sekci ".rom", abych mohl u nekterych funkci a
dat specifikovat ze maji v runtimu lezet ve flashce (zbytek se kopiruje do
RAM on startup) tak to gccko, nebo spis as ted uz nevim, nejak popletlo).

Vyresil jsem to workaroundem, takovym postprocessorem, ktery navic zjistuje
nedosazitelne symboly a ty do vysledne binarky vubec nevlozi. Dost to setri
misto (novy gcc uz neco podobneho taky ma, ale ja to delal davno a
pouzivam gcc-2.95.3).

David