[Brmlab] Prednaska ARM jako MCU - ucast?

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Nov 22 00:17:07 CET 2010

Nazdar brmlaboranti,

chtel bych se zeptat jestli se muzu zucastnit prednasky ac (zatim) nejsem
clenem. S ARMem si hraju uz nekolik let, sice jen ve volnem case ktereho moc
neni, ale i tak jsem uz za tu dobu vytvoril svou desku, cross-compiloval gcc
(a opravil nejake chyby v libgcc (napr. nefungovalo __umodsi3, 0x7000_0000%2
vracelo 0x4000_0000 misto 0)), napsal linker scripty, rutiny pro zakladni
obsluhu HW, program co s ARMem komunikuje pres DBGU interface (tim ho i
programuju -- JTAG nepouzivam), a nakonec neco jako OS abych na nem mel
multitasking.

Rad bych poznal alternativni pristup (pouziti JTAGu a vyvojoveho prostredi),
ktery prednaska slibuje.

David

PS: I kdyz bude mozne se zucastnit, tak jeste nevim jestli to stihnu, mam ted fofr.