[Brmlab] 8-bit prezentacia

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Sun Nov 21 23:27:35 CET 2010

Ahoj!

Dostal som napad, ze pri prilezitosti Opening Party by som sa pokusil
spravit kratku prezentaciu o tom kto sme a co robime v style 8-bitovej
hry! :-)

Na to ale potrebujem vasu spolupracu!

1) chodte na http://8bityourself.com/ a vytvorte si 8-bitoveho avatara
   - mal by byt co najviac podobny vam a vystihovat vase typicke crty!
   - v kroku 7 nastavte taku farbu, ktora doteraz vobec nebola pouzita
     (typicky ruzova :D)

2) vyplnte tento kratky dotaznik (popis poloziek na konci mejlu)

  a) nick
  b) town/city
  c) description1
  d) description2
  e) weapon of choice
  f) special move

3) vyplneny dotaznik mi poslite spolu s prilozenym avatarom na moj
sukromny email stick at gk2.sk

==============================
Plz neodkladajte to na neskor a ak mozte tak to spravte cim skor, aby
som mal viac casu to dat cele dokopy! (Idealne este pred utorkovym
meetupom). Dakujem vam!
==============================

Takze popis, aby bolo jasne co myslim tymi polozkami. Snazte sa byt
kreativni (i ked to nie je vzdy lahke) a majte na pamati ze vyplnate
profil svojho 8-bitoveho hrdinu, takze popustite svoju fantaziu. :)

a) je to vas username co pouzivate na wiki

b) mesto odkial pochadzate + stat ak to nie je CR

c) + d) toto maju byt 2 kratke vety ktore vas vtipnym sposobom popisuju
a mali by vyplyvat z toho co bezne radi robite (idealne v anglictine ale
cestinu a slovencinu prelozit zvladam :D)

priklady co ma teraz napadaju:

(stick) Will install openSUSE on your laptop when you are not looking.
(niekt0) No locked doors and gates are safe when he is near.
(tutchek) All your lawyer documents are belong to him.

e) nejaky vas oblubeny program, pracovny nastroj, ...

priklady: screen, spoon, vim, bicycle pump, inkscape, screwdriver, ...

f) nejaka special ability ktoru bude mat vas hrdina :-)

priklady: ping of doom, EEPROM flash, ultrasonic wrath, Beer-B-Gone, ...

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>