[Brmlab] Kalendar

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Sun Nov 21 19:45:01 CET 2010

Ahoj!

Vdaka joeovi mame teraz na wiki (sekcia Events) pekny prehladny
kalendar. Funguje jednoducho, ale pre istotu popisem ako pridat novy event:

1) v lavom menu vyberiem Events
2) dam Edit page
3) v sekcii Upcoming najdem zoznam (riadky zacinajuce dvoma medzerami a
hviezdickou)
4) okoliteho html kodu sa nedotykam :D
5) pridam polozku v niektorom z tychto tvarov:

  * dd.mm.yyyy [[event:meno_mojho_eventu]]
  * dd.mm.yyyy - dd.mm.yyyy [[event:meno_mojho_eventu]]
  * dd.mm.yyyy hh:mm [[event:meno_mojho_eventu]]
  * dd.mm.yyyy hh:mm-hh:mm [[event:meno_mojho_eventu]]

Prva moznost vytvori event na dany den, druha moznost na viacere dni,
tretia moznost na konkretny den a hodinu, posledna na konkretny den a
casovy rozsah.

6) kliknem Save, na stranke sa v kalendari zobrazi moj odkaz cervenym
7) kliknem na odkaz a a tym vytvorim novu stranku s podrobnym info o
mojom evente. Dolezite je aby stranka obsahovala ako prvy riadok

====== Super udalost roka ======

Tento nazov sa potom objavi nielen ako nadpis stranky ale aj v kalendari
miesto kanonickeho event:meno_mojho_eventu.

Snad je to zrozumitelne a ak nie, tak napiste :-)

PS: iCal/RSS export plugin zatial nema ale mozno ho raz
nakodime/nakodite :-)

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>