[Brmlab] Regály a police

Vaclav Cerny vatoz at seznam.cz
Fri Nov 19 15:42:08 CET 2010

Ano,
vymyslete to prosím.
Předpokládám, že na dvůr se dá zajet víceméně kdykoli (když se dá avízo
vrátnému...). Já budu teď týden ve Francii, netuším, kdy přesně bude pro
muzeum dopravce v tom dalším týdnu jezdit- ale nabízel, že by to mohl
vzít třeba ráno "před muzeem" - víceméně zadarmo. Změřte a spočítejte
plochu a počet, je asi šikovné vzít jeden navrch na zahuštění polic...
Pokud mi dáte vědět počet a typ (připomínám že jsou dvě velikosti),
pravděpodobně bych to tam mohl složit na dvůr i jen s dopravcem - s tím
že pak se to nějak našoupe dovnitř /vytočí skrz dveře/atd. třeba před
meetupem. Ostatně - nad procházením skrz dveře se taky můžete zamyslet.
Pokud přijdete na to, že to skrz tak jako tak neprojde, pak by mělo
možná smysl to rozebrat už tady a skládat na místě.
vatoz