[Brmlab] Hardware obdrzen!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Nov 19 02:51:14 CET 2010

  Ahoj!

On Fri, Nov 12, 2010 at 09:15:48PM +0100, George Blackhead wrote:
> Dulezita otazka:
>
> Jak dlouhy cas mam dat Brmlabu na vyber veci, ktere jsou u mne? Nebo uz jste
> si vybrali a nic vic nechcete? To o co jste neprojevili zajem si bud vezmu,
> nebo vyhodim...
>
> Kdo rozhodne za cely Brmstvo a napise mi termin?

  Ja to chapu tak, ze to, co jsme sepsali na [[equipment/old_hw]] je
nase konecne slovo, modulo potencialne nejake ty pocitace. (Zda se, ze
ale i tech uz se tu seslo hodne, takze myslim, ze ani nebude vubec
vadit, kdyz nakonec z muzea nebude zadny nebo velmi malo. Bottleneck je
v tom, aby je nekdo rozchodil. ;-)