[Brmlab] Regály a police

Vaclav Cerny vatoz at seznam.cz
Thu Nov 18 15:51:38 CET 2010

Ahoj všem,
promluvil jsem se zodpovědnou osobou a máme přislíbené regály.
Bylo by je možné převzít první týden v prosinci, na meetupu zkuste
vymyslet, kolik a jakých bude potřeba.
V tuto chvíli jsem viděl dvoje regály - oboje výška 200, šířky 92 a 100,
hloubky 50 a 60   - obou je určitě 20 (čili víc než hodně).
Další možná nabídka jsou prosklené skříně (asi nepříliš praktické) š*v*h
90*95*50  (cm).
Na http://ntm.unas.cz/thumb.html  se můžete podívat sami.
Zkusím ještě zjistit od dopravce, který vozí věci Aviií pro nás, na
kolik by přišla doprava k dop. podnikům. Regály v Technickém muzeu -
čili je to kousíček.
         vatoz